مقالات, مقالات عمومی

انواع پارچه شومر آلمان

ایمنی کارگری

انواع پارچه شومر آلمان، برای کارکردهای مختلف توسط این شرکت ساخته می شوند تا بتوانند طیف گسترده ای از نیازها را پوشش دهند. برای بیش از هشت دهه، شرکت شومر در حال توسعه و تولید پارچه‌ های با کیفیت برای تولید لباس ‌های کاربردی است که محافظت فردی را با راحتی پیش می برد. شومر یک سیستم بازرسی دقیق جهت تولید کامل را به وجود آورده است و سطح کیفیتی محصولات خود را که بسیار فراتر از الزامات استاندارد، تعریف می ‌کند. در متن پیش رو به بررسی و معرفی چند مورد از انواع پارچه شومر آلمان می پردازیم.

مروری بر انواع پارچه شومر آلمان

انواع پارچه شومر آلمان، به طور مداوم بر روی ترکیب مواد با منشأ طبیعی (به ویژه بر روی الیاف پنبه طبیعی یا الیاف سلولزی Tencel) در توسعه کاربری محصولات، تمرکز دارد. اجازه دهید در ادامه متن، برخی از مهم ترین انواع پارچه شومر آلمان را با هم بررسی کنیم.

· SCHÜMER SECAN

SCHÜMER SECAN با سطح حفاظت خود بسیار فراتر از الزامات استانداردهای EN پیش می رود و استانداردهای خود را در حفاظت از گرما و آتش تنظیم می کند. این نوع از انواع پارچه شومر آلمان را می توان با توجه به خواسته مشتری و شرایط فردی، سازگار کرد.

یکی از صنایعی که از این نوع پارچه در تولید لباس کار خود بسیار بهره برده است، صنایع مرتبط با فلزات، ذوب ،فولاد، ریخته گری و کوره  است.  برای تمام فعالیت ‌های صنعت فلزکاری، از جوشکاری گرفته تا خم‌کاری، مجموعه پارچه ‌های Schümer Secan دارای سطح بالایی از محافظت هستند.

· SCHÜMER SECAN PLUS

پارچه SCHÜMER SECAN PLUS، نسخه ارتقا یافته محصول قبل است که با محافظت بهینه خود در برابر گرما و آتش، در صنعت فولاد، صنعت فلزکاری و صنعت پتروشیمی برای ایجاد حداکثر ایمنی استفاده می شود. پنبه استفاده شده در این محصول، بالاترین سطح سازگاری با پوست و راحتی کاربر را تضمین می کند.

· SCHÜMER SECAN SECURO

یکی از متفاوت ترین انواع پارچه شومر آلمان، SCHÜMER SECAN SECURO است که نمونه پیشرفت دیگری در کیفیت اثبات شده SCHÜMER SECAN به حساب می آید. این محصول که با نخ‌ های پنبه‌ ای کربنی بافته شده است، خواص ضد الکتریسیته ساکن را ارائه می‌ کند که حتی در چرخه‌ های شستشو مداوم نیز خاصیت خود را از دست نمی دهد.

هم پارچه ‌های SCHÜMER SecanPlus و SCHÜMER Secan Securo، و همچنین سری SCHÜMER proTEC و کیفیت SCHÜMER VISACNamid، کیفیت خود را در صنعت پتروشیمی (حوزه‌ ای که در آن کار بنزین و گاز امری عادی است)، ثابت کرده‌ اند.

· SCHÜMER proTEC

این پارچه محافظ با نام SCHÜMER proTEC ساخته شده از موداکریلیک با ویسکوز یا پنبه، میان انواع پارچه شومر آلمان شناخته شده ترین است. از این محصول در صنعت پتروشیمی و همچنین در صنعت فولاد مورد استفاده می شود. یکی از ویژگی های این نوع پارچه این است که هنگام ساخت آن، الیاف را در بالاترین سطح کیفیت با هم ترکیب کرده اند. این پارچه بهترین خواص ر هنگام استفاده برای کاربران دارد و محافظت بهینه در برابر حرارت و شعله را تضمین می کند.

· SCHÜMER aluTEC

شرکت شومر با ارائه SCHÜMER aluTEC، پارچه مناسبی را برای پوشاک کاری در فعالیت های سخت مانند کار در صنعت آلومینیوم ایجاد کرده است. به دلیل ترکیب خاص و ساختار پارچه، آلومینیوم مایع به سرعت روی SCHÜMER aluTEC می لغزد. در نتیجه پوست به خوبی محافظت می شود.

· SCHÜMER VISCANamid

یکی از محبوبترین انواع پارچه شومر آلمان میان کاربران این محصول است که با ترکیبی از Viscose FR و Aramid، تولید می شود. پارچه ‌های SCHÜMER VISCANamid به روشی توسعه یافته اند که دارای خواص ضد شعله عالی باشند. این محصول برای تولید لباس کار آتش نشانان و لباس پلیس استفاده می شود.

· شومر X-FIRE

SCHÜMER X-FIRE محصول ممتاز از شرکت شومر است که با 100% آرامید (متا و پاراآرامید با آنتی استاتیک) ساخته شده و همچنین دارای یک لمینت به عنوان مانعی برای نفوذ رطوبت است. این نوع از انواع پارچه شومر آلمان را برای تولید لباس آتش نشانی مورد توجه قرار می دهند.

· شومر RELUX

پارچه ‌های پنبه ‌دار SCHÜMER RELUX یکی دیگر از انواع پارچه شومر آلمان است که با سبکی و ترکیبی که دارند، سطح راحتی بسیار بالایی را ارائه می کنند. این محصول به صورت انحصاری مطابق با استاندارد DIN EN ISO 20471 تولید می شود.

انواع پارچه شومر آلمان برای تولید لباس کار

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم، تمامی منسوجات شرکت آلمان برای تولید لباس های کار استفاده می شوند. اما موارد ذکر شده در ادامه، از جمله محصولاتی هستند که خود شرکت شومر برای تولید لباس کار بر آنها تاکید دارد.

· SCHÜMER COTTON FUN

یکی از انواع پارچه شومر آلمان برای تولید لباس کار، SCHÜMER COTTON FUN است که از پنبه خالص ساخته شده‌ و دارای خواص مطلوبی مانند قابلیت تنفس بالا و مدیریت رطوبت خوب است. ثبات رنگ این محصول در شستشوهای پیوسته، تضمین شده است.

· SCHÜMER COTTON COMFORT

خاصیت ارتجاعی پارچه های SCHÜMER COTTON COMFORT از حرکت طبیعی در حین کار روزانه پشتیبانی می کند. این امر در ترکیب با محتوای بالای پنبه، خواص مناسبی را در زمان استفاده کاربر، به همراه دارد.

· SCHÜMER COTTON BLENDS

ترکیب ‌های پنبه‌ ای شومر در دو نوع ساده یا رنگی بافته شده با محتوای پنبه‌ ای که دارند با راحتی در پوشیدن، معروف هستند. فرایندهای تکمیل ویژه این نوع پارچه در میان دیگر انواع پارچه شومر آلمان، امکان استفاده در فعالیت حرفه ای را فراهم می کند.

· SCHÜMER RESISTAN – ESD

SCHÜMER RESISTAN یک پارچه ESD هوشمند و پیشرفته برای لباس های محافظ و ضد الکتریسیته ساکن است که در صنایع مرتبط با الکترونیک استفاده می شود. این ماده سازگار با پوست از برخورد جرقه های خطرناک جلوگیری می کند.

در مجموع، شرکت شومر، به عنوان یک تولید کننده پیشرو در انواع پارچه پنبه ای و ترکیبی مقاوم در برابر شعله، مشغول به کار است. شومر با ارائه محصولات متنوع، برای چندین دهه از تمام کارخانه های فولادسازی و ریخته گری معروف در آلمان و جهان پشتیبانی کرده. پارچه ‌های Schümer Secan®، Secan® Plus و Secan® Securo این شرکت که از نظر مقاومت در برابر شعله بسیار فراتر از استانداردهای بین‌المللی هستند، طی سال‌ ها توسط بسیاری از کارگران به صورت روزانه پوشیده شده ‌اند. این مهم ثابت می کند که آنها محصولی با دوام را ارائه می‌ کنند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *