تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات, مقالات عمومی

اهمیت بالای استفاده از ماسک تمام صورت drager fps 7000 در ایمنی افراد

drager fps 7000

اهمیت ماسک تمام صورت drager fps 7000 ،از جمله تجهیزات ایمنی ضد بخار است که با جنس سیلیکونی تهیه شده تا ویژگی ضد آلرژی را هم در خود ارتقا دهد. این ماسک مقاوم در برابر گازهای خطرناک به کاربر خود میدان دید وسیع می دهد، عایق محافظتی بسیار مناسبی دارد و قابل شستشو است. ویژگی های مهم این نوع تجهیزات تنفسی باعث شده تا جایگاه مشخصی میان کاربران فعال در زمینه عملیات رنگ پاشی و سم پاشی به دست آورد.

چرا استفاده از ماسک تمام صورت مهم است؟

مواد شیمیایی مورد استفاده در محل کار می توانند به آلوده شدن فضاها کمک کنند و حتما خطراتی نیز دارند. این مواد می توانند بخارات مضر را ترشح کرده و تماس طولانی مدت با آنها می تواند عواقب جدی برای سلامتی ما داشته باشد.

عدم رعایت دستورالعمل ها و مشخصات این مواد زمان استفاده می تواند باعث بیماری های مضمن مانند تنگی نفس شود. مخلوط کردن مواد شیمیایی با سایر تا جایی خطرناک است که می تواند شما را بکشد. در نتیجه مهم است که بدانید چرا هنگام استفاده از مواد شیمیایی باید از ماسک های دراگر یا دیگر انواع تجهیزات تنفسی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که بدون استفاده از ماسک تمام صورت drager fps 7000 حتما در معرض خطر قرار گرفته و با علائم گاز گرفتگی و یا مسمومیت با مواد شیمیایی مواجه خواهید شد. به طور کلی گازهای محلول مانند کلر، آمونیاک و اسید هیدروفلوئوریک باعث سوزش شدید چشم، بینی، گلو، نای و مجاری هوایی بزرگ در عرض چند دقیقه پس از قرار گرفتن در معرض آنها می شوند. علاوه بر این، آنها اغلب باعث سرفه و خون در خلط (هموپتیزی) می شوند. گرفتگی و تنگی نفس نیز در این نوع مسمومیت ها شایع است.

شرط احتیاط

بهترین راه برای جلوگیری از قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی، احتیاط شدید در هنگام کار با گازها و مواد شیمیایی است. افرادی که از محصولات پاک کننده یا سایر مواد شیمیایی در محل کار استفاده می کنند باید در مکان هایی با تهویه مناسب فعالیت کنند.

در صورت وقوع یک سانحه تصادفی، باید انواع ماسک های تمام صورت در دسترس باشند. کارگران باید بدانند که قرار گرفتن تصادفی در معرض گازهای سمی در سیلوها خطرناک و حتی کشنده است. افراد نباید وارد محیطی شوند که ممکن است گازهای سمی در آنجا وجود داشته باشد، مگر اینکه وسایل حفاظتی داشته باشند.

اهمیت خرید ماسک تمام صورت drager fps 7000

ما خرید ماسک تمام صورت دراگر   fps 7000را از آن جهت به شما توصیه می کنیم که ویژگی های مختلف آن می تواند امنیت شما را تضمین کند. این مواد عبارتند از:

·ترکیب ماسک و کلاه ایمنی است

برای کسانی که از ترکیب ماسک-کلاه استفاده می کنند، آداپتور S-fix و Q-fix مخصوص ماسک تمام صورت drager fps 7000، سطح جدیدی از ایمنی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، هنگام ترکیب Dräger HPS 7000 با ماسک کامل صورت جدید، اتصال اختیاری موجود و Dräger Q-fix از آزاد شدن ناخواسته پیوست جلوگیری می کند.

·لوازم جانبی یکپارچه دارد

سیستم های ارتباطی Dräger FPS-COM 5000 و Dräger FPS-COM 7000 به طور بهینه با طراحی و ارگونومی ماسک سازگار هستند. بسته به آنچه مورد نیاز است، می توان آن را با ماژول های مختلف انتخاب کرد و راه حل بهینه را برای هر ارتباط در این زمینه دریافت نمود. خواه رادیو تاکتیکی، تقویت کننده صدا یا نمایشگر هدآپ، همه چیز را می توان مستقیما در ماسک ادغام کرد و استفاده از آن را آسان نمود.

·مدولار است

طبیعتا دراگر آلمان به نیازهای مشتریان توجه زیادی می کند. ماسک کامل صورت FPS 7000 نه تنها ایمن تر و راحت تر است. همچنین گزینه های انعطاف پذیرتری نسبت به مدل های قبلی دارد. علاوه بر این، شرکت دراگر مواد و اندازه های مختلف را برای نیازهای خاص ارائه می دهد. برای مثال این محصول با بدنه سیلیکونی ضد حساسیت و لنز پلی کربنات تولید شده تا کاربری راحتی داشته باشد.

·استانداردهای لازم را اخذ کرده است

تاییدیه های این محصول عبارتند از:

  • EN 136 کلاس 3; EN 137 نوع 2
  • DIN 58610
  • AS/NZS 1716:2012
  • NIOSH (انواع خاص)
  • NFPA (انواع خاص)
  • VFDB 0802 (RA, PE, ESA)

با توجه به تمامی نکات گفته شده، استفاده از این محصول می تواند تضمین کننده ایمنی کارگران در مواجهه با مواد شیمیایی باشد. برای دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت ماسک تمام صورت drager fps 7000 می تواند با کارشناسان نوین صنعت آکس در تماس باشید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *