تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

چرا دستکش HDP joker برای کارگران ضروری است؟

دستکش HDP joker

دستکش HDP joker و ضرورت استفاده از آن برای کارگران،ماهیت خطرناک برخی مشاغل صنعتی، مانند مشاغل صنعت نفت و گاز، کشف و اجرای انواع تجهیزات حفاظت فردی را به عنوان راهی برای ایمن ‌تر کردن کارگران ضروری کرده است. همه انواع فناوری های جدید و نوآورانه برای نجات جان کارگران و ایمن نگه داشتن بدن و اندام ها ترکیب شده اند. اگرچه صنعت نفت و گاز برای همه ضروری است، استخراج این منابع کار خطرناکی است. به همین دلیل است که استفاده از تجهیزاتی مانند دستکش hdp  joker بسیار ضروری خواهد بود.

چرا تکیه بر تجهیزات حفاظت فردی در صنعت نفت و گاز مهم است

وظایفی که کارگران در صنعت نفت و گاز باید در حین کار انجام دهند، اغلب از نظر فیزیکی طاقت فرسا و از سخت ترین و طاقت فرساترین فعالیت ها در بین صنایع مختلف هستند. بسیاری از وظایف نفت و گاز نیز تکراری هستند و همچنین دارای پتانسیل ایجاد صدمات از طریق ارتعاش خواهند بود. همچنین، از آنجایی که کارگران در اطراف میادین روغن کار می کنند، احتمال لغزش بروز یک خطر بسیار واقعی وجود دارد.

به همین دلیل است که دستکش ‌های میدان نفتی دارای چندین لایه و مواد چسبنده هستند تا احتمال چسبندگی آن‌ها بر روی ماشین‌ ها بیشتر شده و کارگران نفت و گاز در هنگام استفاده بیشترین حفاظت را داشته باشند.

هر کارگر با تجربه در میدان نفتی اهمیت فوق العاده دستکش ضد سایش را تشخیص می دهد. همچنین کاسنی که مزیت های این تجهیزات آگاه هستند و استفاده از دستکش هار ا پشت گوش می اندازند، ایمنی خود را متزلزل خواهند کرد. اغلب، کارگران نفت و گاز باید سنگ را از هم جدا کنند .این کار مخصوصا به عنوان بخشی از فرآیند معدن و شکستن سنگ می تواند منجر به آسیب به انگشتان، از جمله رباط ها و بند انگشت شود. از همین وجود مواد قوی و سفت مورد استفاده در دستکش های با الیاف ارامید محافظت زیادی را برای افراد فراهم می کند.

جالب است بدانید که دستکش های میدان نفتی مانند دستکش hdp  joker از چرم ساخته می شوند و آج هایی سیلیکونی دارند. این ترکیب بندی باعث می شود تا حفاظت دستان کارگر بیشتر شود.

اهمیت طراحی پیشرفته TPR در تولید دستکش hdp  joker

همان طور که در مشخصات این نوع تجهیزات ذکر شده است، تولید آن را با طراحی پیشرفته TPR در نظر میگیرند. جالب است بدانید که ماده اصلی برای تولید دستکش های محافظ ضربه TPR (لاستیک ترمو پلاستیک) است. خاصیت ارتجاعی لاستیک آن را به گزینه ای ایده آل برای محافظت از پشت دست تبدیل می کند. در حالی که انعطاف پذیری کامل و دامنه حرکت را نیز ارائه می دهد.

استفاده از این روش به بهبود ظاهر و عملکرد دستکش میادین نفت کمک کرده و این اطمینان را به کاربر می دهد محصول ضربه گیری خوبی دارد. در نتیجه تمام کارگران فعال در حوزه های نفتی می تواند این محصول را به عنوان یک راه حل مناسب برای حفاظت فردی در نظر بگیرند.

 ویژگی های دستکش  HDP JOKER ضد سایش و چرایی استفاده کارگران

برا یاینه بتوانید خرید دستکش HDP JOKER را به خوبی پیش ببرید، هم است که ویژگی های اصلی ان را به یاد بپسارید.

  • دستکش‌ برای جلوگیری از آسیب دیدگی میدان نفتی با محافظ برش پیشرفته مناسب است
  • کف دست چند لایه با چرم مصنوعی برای محافظت بیشتر از بریدگی و سوراخ شدن را ارائه می کند
  • دستکش hdp joker افزایش حفاظت از پشت دست را با طراحی TPR ارائه می کند. این طراحی صدمات ناشی از ضربه را کاهش می دهد
  • معمولا دوخت آن با نخ کولار انجام می شود تا طول عمر بیشتری داشته باشد
  • تمام محافظ های TPR پشت دست برای دوام بهتر مستقیما به دستکش دوخته شده اند
  • کفی این محصول در برابر روغن مقاوم بوده و برای حداکثر چسبندگی و مهارت طراحی شده است. همچنین سیلیکون در این قست استفاده نمی شود تا کارگر بتواند وسایل مورد نیاز خود را بدون لغزش در دست بگیرد.
  • طراحی دستکش برای مطابقت با خطوط طبیعی دست و تناسب راحت در نظر گرفته شده
  • این محصول در سایزهای S M L XL 2XL و 3XL موجود است.

با توجه به تمام نکات گفته شده، می توانید استعلام قیمت دستکش hdp  joker را از کارشناسان بخش فروش شرکت نوین صنعت آکس بخواهید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *