تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

ماسک تمام صورت 6300 دراگر و کاربرد آن در ایمنی

ماسک تمام صورت 6300 دراگر

در سال‌های اخیر، ماسک ‌های تمام صورت به طور پیوسته در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده ‌اند. استفاده از این نوع ماسک برای بسیاری از کاربران ضروری به نظر می ‌رسند، زیرا توانایی تنفس از طریق بینی را راحت می کند. همچنین توسط کارگران مبتدی که ترجیح می دهند کل صورت خود را از تماس با مواد خطرناک محافظت کنند، به خوبی مورد استقبال قرار گرفته اند. همچنین استفاده از آنها برای متخصصان و کارگران حرفه ای مشغول در صنایع پرخطر، بسیار آسان است. به همین خاطر است که می خواهیم نقش مهم ماسک تمام صورت 6300 دراگر در صنایع را بررسی کنیم.

کاربردهای ماسک تمام صورت 6300 دراگر

دامنه کاربرد و سطح حفاظت موثر ماسک تمام صورت X-plore 6300 به نوع فیلتر مورد استفاده بستگی دارد. این تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کاربر را در برابر ذرات، گازها و بخارات محافظت می کنند. در زیر چند نمونه از کارکرد های مهم این ماسک هوا رسان دایم آورده شده است:

  • آزمایشگاه ها و صنایع داروسازی: قرار گرفتن در معرض ذرات معلق حاوی باکتری یا ویروس، جابجایی گرد و غبار خطرناک برای پوست و چشم.
  • ضد عفونی محیطی: استفاده از مواد شیمیایی که در صورت استنشاق مضر هستند، برای پوست خورنده و چشم ها را تحریک می کنند.
  • صنایع مکانیکی: استفاده از رنگ ها و حلال هایی که خطراتی برای پوست و چشم ایجاد می کنند.
  • صنایع شیمیایی: تولید رنگ، حلال، محصولات پرخطر
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

مزایای خرید ماسک تمام صورت 6300 Drager

با توجه به طیف وسیع کاربرد ماسک تمام صورت 6300 دراگر، حتما به این نتیجه رسیده اید که خرید ماسک تنفسی drager مزیت های زیادی برای شما خواهد داشت. اجازه دهید در این تحلیل شما را یاری کرده و برخی از این مزیت ها را نام ببریم. فراموش نکنید که اولین مزیت این نوع تجهیزات، حفظ جان کاربر در محیط کار است.

دید بهتر

اکثر مدل ‌های ماسک تمام ‌صورت، لنز منحنی را ارائه می ‌کنند که در پشت چشم شما امتداد می ‌یابد و یک نمای 180 درجه بدون وقفه را ارائه می‌ دهد. قاب پشت خط دید شما را می ‌بندد، به این معنی که دید شما را تغییر نمی‌ دهد.

بدون خستگی فک و سر

از آنجایی که ماسک تمام صورت 6300 دراگر به صورت راحت و آسان پوشیده می شوند و قابلیت تنظیم دارند، فضاری روی قسمت های مختلف سر ایجاد نمی شود. در نتیجه فعالیت طولانی مدت با آنها راحت است.

صد مه

ماسک های تمام صورت با کیفیت بالا به راحتی ماسک های معمولی مه آلود نمی شوند. آنها دارای یک سیستم دریچه دوگانه هستند که اجازه می دهد هوا در داخل گردش کرده و از مه گرفتگی جلوگیری کند.

تنفس طبیعی

این تجهیزات با فیلتر سری RD40 هماهنگ هستند. در نتیجه کاربر می توانید دم و بازدم را از طریق بینی یا دهان خود انجام دهد. تنفس طبیعی به شما کمک می کند تا در هنگام فعالیت آرام باشید. همچنین زمان استفاده از آن کارگران مبتدی هم نیاز به آموزش خاص ندارند. زیرا به راحتی روی صورت قرار گرفته و کار می کند.

مانع ذرات مضر

ماسک تمام صورت 6300 دراگر دور کل صورت شما را می ‌بندند در نتیجه احتمال ورود گرد و غبار را کاهش می‌ دهند. حتی کسانی که ریش و سبیل دارند هم زمان استفاده از این تجهیزات مشکلی نخواهند داشت. در نهایت، بند عقب ماسک را روی سر شما نگه می دارد و به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید.

ویژگی های ماسک تمام صورت 6300 دراگر

با توجه به مزیت های گفته شده، خرید ماسک تمام صورت 6300 به نفع همه کاربران است. با توجه به لیست ویژگی های این محصول مهر تاییدی بر این گفته ما خواهید زد. فراموش نکنید که برای دریافت اطلاعات جزیی در مورد نحوه خرید و همچنین استعلام قیمت ماسک تمام صورت 6300 دراگر می توانید از کارشناسان نوین صنعت آکس کمک بگیرید.

آنها توضیحات بیشتری را در مورد ویژگی های زیر به شما ارائه می کنند تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید.

  • بدنه: ساخته شده از EPDM ضد حساسیت با مقاومت بالا
  • مهار سر: مهار سر 5 نقطه ای با سطح تماس بزرگ در پشت گردن
  • جنس گیره: پلکسی گلاس ضد خش
  • زاویه دید: 180 درجه
  • فیلتر: Rd40 مطابق با EN 148-1
  • وزن (گرم): تقریبا 500 گرم
  • تاییدیه ها: EN 136 کلاس 2 (نشان CENIOSH، AS/NZS 1716:2012

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *