تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

مزیت استفاده از دستکش supporter II size نسبت به دستکش های دیگر

supporter II

اگر شغل شما مستلزم کار در ارتفاع است، انتخاب وسایل حفاظت فردی مناسب اولویت اصلی برای جلوگیری از صدمات در محل کار خواهد بود. یکی از عناصر کلیدی تجهیزات محافظ شخصی، دستکش کار شماست. کار در ارتفاع مستلزم استفاده از دستکش supporter II size است که از چسبندگی عالی، مقاومت در برابر سایش، استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. با ما باشید تا ویژگی های منحصر به فرد این محصول نسبت به دیگر محصولات مشابه را بررسی کنیم

اهمیت تجهیزات فردی کار در ارتفاع

کار در ارتفاع کار به تمام فعالیت هایی گفته می شود که بالاتر از سطح زمین انجام می شوند. به دلیل میزان دوری و احتمال خطراتی مانند سقوط، مهم است که کارگر به انواع تجهیزات حفاظت فردی مانند هارنس، کفش مناسب، کلاه و دستکش های کار در ارتفاع مجهز باشد.

کار در ارتفاع به عنوان یکی از خطرناک ترین فعالیت ها در صنایع ساختمانی، نگهداری و مدیریت تاسیسات شناخته می شود. در میان بسیاری از خطرات و ریسک های مرتبط، کارگران بیشتر را در معرض خطر سقوط از ارتفاع قرار می گیرند. همچنی برخورد با اشیا در حین کار نیز می تواند خطر دیگری برای آنها باشد. به این ترتیب، HSE با هدف کاهش مرگ و میر، صدمات و بیماری در سایت ‌هایی که کارهای نو سازی یا تعمیر در آن‌ ها انجام می ‌شود، الزامات خاصی را برای حفاظت از کارگران در نظر گرفته است. مطابق با این استانداردها، افراد باید به تجهیزات مناسبی دسترسی داشته باشند.

انتخاب دستکش مناسب برای کار در ارتفاع

در این بخش چند نکته برای انتخاب دستکش مناسب کار در ارتفاع را با هم مرور می کنیم. پس از بررسی این نکات متوجه می شوید که چرا خرید دستکش supporter II size گزینه ای به صرفه خواهد بود.

·متریال ساخت

به طور معمول، دستکش های ایمنی با چرم، پارچه یا لاستیک ساخته می شوند. دستکش‌ های پارچه ‌ای از کثیفی، خراشیدگی و بریدگی دست ها محافظت می‌کنند، اما زمانی که به محافظت در برابر مواد زبر یا تیز به آنها نیاز دارید، مناسب نیستند. دستکش های لاستیکی هم برای کار با تجهیزات الکتریکی یا مواد شیمیایی طراحی شده اند. برای کارهای راپلینگ و چسباندن، دستکش های چرمی بهترین گزینه هستند.

همچنین دستکش های ساخته شده از پوست گاو و یا پوست بز بسیار محکم هستند و در برابر گرما، بریدگی ها و سوختگی ها و همچنین ضربه ها، تراشه ها، جرقه ها و اجسام خشن از دست های شما محافظت می کنند. این میان محصول مورد نظر ما متریال زیر را در اختیار دارد تا بهترین حفاظت را ارائه کند.

  • قسمت کفی: پارچه ترکیبی مشکی الاستن و PA ،تقویت شده با KEPROTEC
  • قسمت بک هند: پارچه ترکیبی از الاستن و پلی آمید با لایه های محافظ ضربه
  • قسمت آستر: فناوری ضد برش با KEVLAR

·مهارت و انعطاف پذیری

دستکش های supporter II size به صورت سبک وزن برای محافظت از سقوط، نجات با طناب، کار در برج های مرتفع و غیره طراحی شده اند. اینها همچنین مهارت انگشتان و محافظت از دست شما را برای کارهایی که نیاز چسباندن، گره زدن و قلاب زدن دارند به خوبی ارائه می دهند.

·راحتی و تناسب

دستکش supporter II size در اندازه های مختلف و با سایز بندی 6 تا 12 عرضه می شوند. یکی از راه‌ های رسیدن به تناسب خوب، اندازه ‌گیری عرض دست است (عرض دست غالب خود را با استفاده از نوار اندازه ‌گیری کنید). اگر دستکش ‌های شما دارای اندازه‌ های شماره ‌دار باشند (که هستند)، اندازه ‌گیری می‌ تواند مستقیما با اندازه فهرست ارائه شده برای دستکش تطابق پیدا کند.

نکته مهم زمان استفاده از دستکش supporter II size

حتما دستکش های فرسوده را تعویض کنید. فراموش نکنید که از استفاده دستکش های کار در ارتفاع، هر بار قبل از استفاده آنها را بازرسی کنید تا مطمئن شوید که به هیچ وجه سوراخ، پاره یا آسیب ندیده اند. به غیر از یک بازرسی چشمی، دستکش ها را با پر کردن با آب تست کنید و سپس کاف را محکم به سمت انگشتان بچرخانید.

این کار به شما کمک می کند نشت کوچک ترین سوراخ را هم تشخیص دهید. دستکش های سفت یا تغییر رنگ داده نیز نشان دهنده تخریب ناشی از مواد شیمیایی یا استفاده بیش از حد هستند. اگر دستکش ‌های شما این علائم آسیب را نشان می ‌دهند، فورا آن ‌ها را دور بیندازید و با دستکش‌ های جدید باکیفیت جایگزین کنید.

خرید دستکش supporter II size در نوین صنعت آکس

با توجه به تمامی مواردی که گفته شد می توان برای خرید تجهیزات ایمنی از این دست با بخش فروش ما در تماس باشید. همچنین دستکش supporter II size با ویژگی های مهمی مانند محافظ در برابر تغییر دما، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، ساخته شده با پارچه الاستین و پلی آمید به شما عرضه می شوند تا تجهیزات مناسبی برای محیط صنعتی و یا کارگاه صنعتی شما باشند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *