تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات, مقالات عمومی

معرفی انواع بسکت های حمل بار و سبدهای حمل نفر شرکت نوین صنعت آکس

انواع بسکت حمل نفر و بار

بر کسی پوشیده نیست که استفاده از انواع بسکت های حمل بار و سبدهای حمل نفر تا چه میزان می تواند بر تامین ایمنی محل کار تاثیر بگذارد. همچنین مطابق با اصول و استانداردهای وضع شده توسط قانون کار، تمام عملیات بالابری باید با استفاده از انواع تجهیزات ضروری انجام شوند و نظارت کافی بر آنها صورت گیرد. از همین رو ما رد نوین صنعت آکس با سخت بسکت های حمل نفر و حمل بار گذر از این مرحله مهم را برای شما آسان کرده ایم.

روند ساخت این بسکت ها چگونه است؟

ساخت من بسکت، سبد لیفتراک و ساخت بسکت جرثقیل در مجموعه ما با سیستم نصب تاندولی انجام می شود. این سیستم با اتصال شاخک های تعبیه شده روی سبد، می تواند نقطه ثقل و مرکزیت مناسبی را برای بسکت ها فراهم کند.

همچنین قلاب ها بخش هایی از سیستم حفظ تعادل این تجهیزات هستند که سبد را به جرثقیل ها یا لیفتراک ها متصل می کنند. این الحاقات به ظاهر ساده اما بسیار کاربردی نهایت ایمنی را برای جلوگیری از سقوط یا واژگونی بسکت ها ارائه می دهند. البته رعایت استانداردهای OSHA هم ایجاب می کند که کارگران (و باری که حمل می شود) به طور یکنواخت در سطح داخلی سبدها قرار گیرد تا از وارد شدن فشار بیش از اندازه به یک طرف، جلوگیری شود.

 یک نکته مهم دیگر درباره انواع بسکت

در کنار آنچه که ذکر شد مسئله محدودیت بار هم گزینه دیگری است که زمان ساخت این تجهیزات مورد توجه کارشناسان نوین صنعت آکس قرار گرفته است. این مهم باعث می شود تا انواع بسکت های حمل بار و سبدهای حمل نفر برای کارایی های مختلف آماده استفاده باشند. وزن افراد و بارهای قرار گرفته روی بسکت ها، نباید از میزان تعیین و تست شده، تجاوز کند. به این معنا که سبد باید تنها به میزان باری که زمان آزمایش تحمل کرده است، مورد استفاده قرار گیرد.  البته زمان تست، 25% اضافه بار را تا 15 دقیقه روی سبد نگه می دارند تا از سطح ایمنی آن مطمئن شوند.

بر اساس استاندارد OSHA زمان استفاده از بسکت ها باید ابزارها و افراد را به طور یکنواخت روی سبد قرار دهیم تا اجتماع وزن باعث سقوط ناگهانی نشود. فراموش نکنید که فقط کارگران آموزش دیده می توانند برای انجام وظایف خود را یان نوع تجهیزات استفاده کنند.

انواع بسکت های حمل بار و سبدهای حمل نفر

دسته بندی بسکت های حمل نفر و سبدهای حمل بار در شرکت ما بر اساس میزان باری که این تجهیزات تحمل می کنند، انجام می شود. در نتیجه انواع بسکت های حمل بار به این شرح هستند.

  • سبد حمل بار با ظرفیت 1000 کیلوگرم مدل F1
  • سبد حمل بار با ظرفیت 1000 کیلوگرم مدل F2
  • سبد حمل بار با ظرفیت 1000 کیلوگرم مدل F3
  • سبد حمل بار با ظرفیت 2000 کیلوگرم مدل  F4
  • سبد حمل بار با ظرفیت 1500 کیلوگرم مدل F5
  • سبد حمل بار با ظرفیت 1500 کیلوگرم مدل F6
  • سبد حمل بار با ظرفیت 1500 کیلوگرم مدل F7
  • سبد حمل بار با ظرفیت 5000 کیلوگرم مدل F8

انواع بسکت های حمل بار و سبدهای حمل نفر به صورت رو باز ساخته می شوند. در نتیجه مهم است که نهایت دقت زمان استفاده را در نظر بگیرید. همچنین سبد حمل 4 نفره در مدل های B1 و B7 بدون سقف و مدل های B2، B3، B5 و B6 دارای سقف ساخته می شوند. همچنین سبدهای تک نفره و دو نفره این مجموعه نیز با در نظر گرفتن Factor Design 5 و تاکید بر سایر فاكتورهای طراحي مطابق با بند a 1.1.1-32 در استاندارد 03ASME B.32 تولید می شوند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *