تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

نحوه کارکرد کمپرسور lw 100B eco

lw 100B eco

کمپرسورهای هوا در طیف وسیعی از محیط‌ها برای کاربردهای گسترده‌ ای یافت می‌شوند. احتمالا پمپ های بنزینی را دیده اید که هوای فشرده را برای باد کردن لاستیک‌های وسیله نقلیه‌تان ارائه می‌دهند. ممکن است کمپرسورهای هوای رومیزی کوچکی را هم دیده باشید که با ایر براش یا کمپرسور هوای گازی به سبک تریلر در یک محل ساخت و ساز برای تغذیه چکش ‌ها و متراکم ‌کننده‌ های بتن استفاده می‌ شوند. در این میان کمپرسور lw 100B eco از آن دست محصولاتی است که برای پر کردن سیلندرهای غواصی و آتش نشانی مورد استفاده است.

انواع کمپرسورهای هوا

کمپرسورهای هوا را می توان به سه طبقه بندی کرد: درجه مصرف کننده، درجه حرفه ای و درجه صنعتی. کمپرسورهای هوای مصرفی را می توان به صورت تک مرحله یا چند مرحله ای توصیف کرد. آنها برای کارهای خانگی مانند باد کردن لاستیک ها و محصولات بادی و احتمالا برخی از ابزارهای هوای کم بار مانند منگنه ها و تفنگ های براد استفاده می شوند.

کمپرسورهای هوا با درجه حرفه ای قدرت بیشتر و هوای با فشار بالاتر را ارائه می دهند. آنها می توانند مدل های رفت و برگشتی دو مرحله ای یا مدل های پیچ دوار باشند. همچنین می توانند قدرت بیشتری را برای راه اندازی چندین ابزار هوا در یک زمان با استفاده متناوب فراهم کنند.

کمپرسورهای هوای درجه صنعتی، نیروی کار یک کارخانه تولیدی یا منبع انرژی قابل اعتماد در یک سکوی نفتی خواهند بود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که جریان ثابتی از هوای فشرده را برای مدت زمان طولانی فراهم کنند. در کنار این مسئله می توانند نوسانات لازم را در استفاده معمول در کارخانه های تولیدی بزرگ داشته باشند. این کمپرسورها با قطعات باکیفیت ساخته شده اند که امکان سفارشی سازی در محیط خاص را برای بهبود عملکرد، بهره وری انرژی و قابلیت اطمینان فراهم می کند.

میان این دسته بندی کمپرسور lw 100B eco از نوع حرفه ای است و دو نوع خروجی دارد. خروجی های این دستگاه به گونه ای عمل می کنند تا افراد بیشتری بتوانند از مزایا آن بهره مند شوند. همچنین نوع دو خروجی آن دارای قدرت بیشتری نسبت به نوع تک خروجی هستند.

چرا استفاده از کمپرسور موتوری-بنزینی LW 100B مهم است؟

یکی از مزیت های مهم این دستگاه دارای چرخ دستی است که باعث می شود به راحتی قابل حمل باشد. همچنین کمپرسور بنزین c/w استارت کشش و قطع خودکار در سطح روغن پایین را ارائه می کند. قاب فولادی ضد زنگ دارد و تخلیه دستی میعانات گازی را آسان می کند. شیر نگهدارنده فشار و عدم بازگشت کاربری آن را مناسب کرده و همراهی 1 عدد شلنگ پرکننده (شیر پرکننده c/w) و فشار سنج در آن کاربران را راضی نگه می دارد.

به دلیل مقاومت بالایی که دارد، هزینه نگهداری پایینی خواهد داشت. همچنین در برابر آب های شور بسیار مقاوم است و این مورد می تواند یک مزیت رقابتی برای کمپرسور هوای فشرده صنعتی باشد. زمان مراجعه به بازار برای خرید lw 100B باید اطلاعات زیر را جستجو کنید.

  • نوع: کمپرسور پیستونی هوا خنک
  • ظرفیت [l/min] / [Nm³/h] / [cfm]: 100 / 6 / 3.5
  • حداکثر فشار [bar]: 330
  • دور در دقیقه [1/min]: 2300
  • تعداد سیلندرها / تعداد مراحل: 3/3

نکاتی برای خرید کمپرسور

زمان مراجعه به تامین کننده مورد نظر خود برای خرید کمپرسور موتوری-بنزینی LW 100B باید ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید. تنها در این وضعیت است که دستگاه کارکرد اصلی خود را داشته و میتواند تامین هوای تصفیه و پالایش شده را تضمین کند.

  • عملکرد دستگاه به صورت بنزینی باشد (با بنزین کار کند).
  • بدنه دستگاه فلزی باشد.
  • قابلیت ضد زنگ و ضد خوردگی داشته باشد.
  • فشار 330 بار را ارائه کند.
  • در دمای عملیاتی بین 5 الی 45 درجه بالای صفر کار کند.
  • روانکاری آن برای روغن گریز به صورت مرکزی باشد.
  • استانداردهای CE اروپا و استاندارد CE EN12021 را داشته باشد.

در نهایت امر باید بگوییم که نکته قوت این دستگاه نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار، سرعت موتور بسیار بالای آن است. همچنین مقاومت و عملکرد خوبی دارد و با راحت بودن و انعطاف پذیری کاربری، استفاده آسانی هم خواهد داشت. برای استعلام قیمت کمپرسور lw 100B eco با کارشناسان نوین صنعت آکس تماس بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *