تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

نقش ماسک 6800 دراگر در ایمنی نیروهای امدادرسان

دراگر 6800

خطرات تنفسی شامل انفجار، آتش سوزی، سقوط آوار و گرد و غبار حاوی ذرات معلق متشکل از مواد ساختمانی آوار شده، همگی می توانند نیروهای امدادرسان را به خطر بیندازند. خطرات جاری شامل نفوذ ذرات معلق در هوا به ریه ها و درگیری های تنفسی ناشی از آتش ‌سوزی ‌های اولیه و مداوم در زیر توده‌ های آوار است. از آنجایی که ماهیت و میزان قرار گرفتن فرد در معرض خطرات، بسته به موقعیت ‌های مختلف پیچیده و توصیف آن دشوار است، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی کافی (PPE)، از جمله ماسک 6800 دراگر، برای محافظت از سلامت آتش ‌نشانان و سایر امدادگران ضروری است.

نکاتی برای امدادگران زمان بروز حادثه

امدادگران باید راه ‌های موثری را برای در دسترس داشتن تجهیزات حفاظت شخصی بلد باشند. بررسی موانع استاندارد سازی تجهیزات یا قابلیت همکاری در بین سازمان های پاسخگو، مهم است. برای رفع این چالش ها باید استراتژی ‌های مختلفی را بررسی کنید. این برنامه های مدون می ‌توانند شامل هماهنگی خرید تجهیزات بین سازمان‌ ها یا همکاری با تولید کنندگان تجهیزات برای ارتقای قابلیت همکاری گسترده ‌تر در حفظ ایمنی پرسنل باشد.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود امدادگران در مکان های خطرناک در مقیاس بزرگ به طور مناسب برای استفاده از PPE آموزش دیده اند. همه پرسنل باید آموزش ببینند و مکانیسم هایی که آموزش و تجربه کار با تجهیزات را قبل از وقوع فاجعه فراهم می کنند، بررسی نمایند.

باید الزامات لجستیکی فعالیت‌ های واکنش گسترده را در طول تمرین ‌ها و آموزش ‌های لازم در نظر بگیرید. چنین فعالیت هایی اطلاعات مهم را در مورد محدودیت های لجستیکی در اختیار پرسنل قرار می دهد. برای مثال نحوه کار با ماسک 6800 دراگر می تواند جزو برنامه های شما باشد. اینکه بدانید ماسک تمام صورت چیست و چگونه می تواند از امداد رسان ها محافظت کند، بسیار مهم است.

اهمیت خرید ماسک 6800 دراگر

ماسک فیلتردار صنعتی برای در امان بودن از گازهای اسیدی تهیه و تولید می شود. با استفاده از این تجهیزات افراد مشغول در صنایع معدن، پتروشیمی و آزمایشگاه های مواد شیمیایی می توانند فعالیت های خود را بدون اضطراب مضاعف انجام دهند. زیرا ماسک تمام صورت است و می تواند محدوده دید مناسبی را به آنها بدهد.

اگر به دنبال محافظت در برابر مواد خطرناک تنفسی هستید، ماسک محافظ شیمیایی Dräger 6800 انتخاب مناسبی است. طراحی جدید و خلاقانه ماسک 6800 دراگر انعطاف پذیرتر است و به شما اجازه می دهد تا به راحتی وارد فضاهای خطرناک شوید.

ویژگی های ماسک تمام صورت 6800 3m

برای خرید ماسک شیمیایی تمام صورت دراگر، مهم است که ویژگی های خاص این محصولات را در نظر داشته باشد. چنین بررسی به شما کمک می کند تا علاوه بر خرید تجهیزات کاربردی برای محیط کار، زمان آموزش به پرسنل هم اطلاعات درستی را منتقل کنید.

  • بدنه از جنس سیلیکون و ضد حساسیت
  • لنز پلی کربنات با میدان دید گسترده
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر ضربه
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • قابل استفاده در عملیات رنگ پاشی و سم پاشی
  • مقاوم در برابر گازهای خطرناک
  • مهار (هارنس) سر لاستیکی 5 نقطه ای
  • سایز مناسب S , M , L
  • تناسب فوق العاده روی سر و صورت
  • آسان برای استفاده سریع
  • قاب آب بندی شده دوتایی با لبه های سه گانه

با توجه به تمامی نکات ذکر شده و اهمیت استفاده از این تجهیزات تنفسی، می توانید برای استعلام قیمت ماسک 6800 دراگر با کارشناسان مجموعه نوین صنعت آکس در تماس باشید. متخصصان مجموعه اطلاعات تکمیلی را در مورد نحوه بررسی، خرید و دریافت این تجهیزات به شما ارائه می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *