تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

ویژگی دستکش عملیاتی Supporter II

دستکش عملیاتی Supporter II

به لطف استانداردهای ،HSE کارگران در حال حاضر به مکان های کاری ایمنی دست یافته اند، اما هر محیط صنعتی مستعد خطراتی است. آنها ممکن است به دلیل یک خطای جزئی با خطرات جدی مواجه شوند. از آنجایی که وظیفه کارفرما است که از رفاه و ایمنی کارگران خود اطمینان حاصل کند، تقاضا برای خرید دستکش عملیاتی Supporter II حق هر کارگر است. آنها باید این دستکش ها را در اختیار همه افراد حاضر در محل کار صنعتی به خصوص کسانی که در ارتفاعات مشغول هستند، قرار دهند تا از دستان آنها در برابر آسیب، محافظت شود.

مزیت دستکش کار در ارتفاع

برخی از حوادثی که در کارگاه های صنعتی اتفاق می افتد بسیار شدید هستند و می توانند منجر به از دست دادن انگشتان یا دست ها شوند. در نتیجه استفاده از دستکش ایمنی، یکی از رایج ترین روش هایی است که به طور گسترده برای اطمینان از ایمنی دست کارگران استفاده می شود. ماشین آلات پیچیده متعددی در هر صنعتی وجود دارد. کارگرانی که از آنها استفاده می کنند باید با قطعات مخرب در تماس باشند. سهل انگاری از طرف آنها یا یک دستگاه معیوب می تواند باعث شود دست یا انگشت خود را از دست بدهند.

همچنین زمان استفاده از دستکش مقاوم مطمئن هستید که از دستان خود در برابر تغییرات دما محافظت می کنید. کار در محیط کارخانه آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. گاهی اوقات، یک سری تغییرات دما وجود دارد که می تواند کار را برای آنها چالش برانگیزتر کند. برای مثال زمانی که کارگران مجبور هستند رد فصل سرما، روی ارتفاعات بلند مشغول به کار شوند.

اگر کارگران می خواهند با تغییر شدید محیط کنار بیایند و دستان خود را از تغییر دمای ناگهانی محافظت کنند، باید از تجهیزات ایمنی مانند محافظ دست با پوشش داخلی KEVLAR استفاده کنند.

 ویژگی های دستکش عملیاتی Supporter II

دستکش عملیاتی Supporter II با تکیه بر ویژگی های خاص خود می تواند ایمنی فردی را تضمین کرده و در عین حال با حفظ خاصیت ارگونومیکی، استفاده کارگران را آسان کند. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • رعایت استانداردهای EN 388:2003
  • ضد برش
  • مقاوم در برابر پارگی
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • مقاوم در برابر سوراخ شدگی

این محصول ساخته شده از پارچه مشکی الاستین و PA با تقویت کننده های KEPROTEC است. همچنین قسمت رویه محصول تلفیقی از الاستین و پلی آمید بوده که با پدهای ضد ضربه پوشانده می شود. در نهایت آستر آن با فناوری ضد برش SEIZ و KEVLAR تولید شده است.

نکته مهم

جلوگیری از سوختگی های شیمیایی وظیفه این محصول نیست. بدیهی است که اگر می خواهید به کارگران خود محیط کاری سالمی بدهید، باید تجهیزات ایمنی با کیفیتی را برای آنها فراهم کنید. برخی از آنها تقریبا هر روز با مواد شیمیایی سروکار دارند. ریزش اتفاقی می تواند منجر به سوختگی شدید شود. کارگرانی که از دستکش های چرمی استفاده می کنند می توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی در مورد انشعاب های شیمیایی کار کنند. اما دستکش Supporter II منحصرا برای کار در ارتفاع ساخته شده و ویژگی های خاص همین فعالیت را نیز ارائه می کند.

در نهایت امر می توانید برای خرید دستکش عملیاتی Supporter II با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *