تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

ویژگی ماسک فرار نیم صورت دراگر 3100 چیست؟

ماسک فرار نیم صورت دراگر3100

گازها، دودهای سمی، کمبود اکسیژن، ذرات گرد و غبار و مه همیشه قابل تشخیص نیستند. اگرچه می توانند تهدید کننده زندگی باشند. بنابراین، هنگامی که حین کار در شرایط سخت با این نوع خطرات قرار می گیرید، استفاده از تجهیزات ایمنی تنفسی بسیار مهم است. برای نمونه ماسک ضد گاز یا ماسک شیمیایی می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین با در نظر داشتن ویژگی ماسک فرار نیم صورت دراگر 3100 نیز می توانید خرید مناسبی را در این نوع تجهیزات انجام دهید.

چرا خرید ویژگی ماسک فرار نیم صورت دراگر ضروری است؟

بررسی سطح خطرات موجود در یک سایت و کارگاه به همراه ضرورت فعالیتی که انجام می دهید، تعیین می کنند که آیا می توانید با حفاظت تنفسی وابسته به محیط مانند ماسک های گرد و غبار یا ماسک های نیمه و تمام صورت، واحدهای موتور و غیره وظایف را به آنجا برسانید یا خیر.

هنگامی که امکان فیلتر کردن هوای آلوده وجود ندارد، بهتر است محافظ تنفسی مستقل از محیط را انتخاب کنید. اینها می توانند کلاهک های هوا یا ماسک هایی باشند که به شبکه هوای فشرده متصل هستند. هنگامی که باید به اندازه کافی متحرک باشید، بهتر است یک سیستم مستقل مانند دستگاه هوای فشرده یا ماسک فرار را انتخاب کنید.

همچنین مهم است که از قبل بدانید کدام ماده و چه مقدار از آن را فیلتر کنید. اگر می توانید ضریب حفاظت اسمی (NPF) را محاسبه کرده و از آن برای انتخاب ماسک مناسب با فیلتر استفاده کنید. چنانچه این نوع محاسبه برای شما سخت است از همان ابتدا خرید فیلترهای ABEK را در نظر بگیرید.

ویژگی این محصول

با توجه به شرایطی که از آن صحبت شد، خوب است که خرید ماسک شیمیایی دراگر را یک اولویت بدانید. زیرا مهمترین ویژگی این محصول محافظت اثبات شده برای حداقل 15 دقیقه است. این ویژگی ماسک فرار نیم صورت دراگر 3100 (Dräger PARAT 3100) به طور قابل اعتماد کاربر را در برابر طیف گسترده ای از گازهای سمی صنعتی حداقل به مدت 15 دقیقه محافظت می کند. این مسئله مطابق با الزامات DIN 58647-7 در نظر گرفته شده است.

همچنین ماسک شیمیایی نیم صورت دارای دو نقطه مهار است که استفاده از آن را آسان می کند. این دستگاه تنفسی مناسب فرار از یک نیم ماسک با مهار 2 نقطه و یک فیلتر ABEK15 یکپارچه تشکیل شده است. در نتیجه ماسک نیم صورت را می توان به راحتی پوشید. این ویژگی به ویژه در شرایط اضطراری مهم است.

نکته دیگری که برای خرید این نوع تجهیزات آتش نشانی باید بدانید، گزینه های مختلف حمل این وسیله است. دستگاه فرار به طور استاندارد مجهز به گیره کمربند است. چهار گزینه حمل اضافی دیگر نیز کنار این ماسک در دسترس هستند:

  • گیره دستگیره
  • کارابین محافظ لغزنده
  • بند شانه
  • بند دستی

ایمن نگه داشتن سری PARAT 3000 در طول کارهای روزانه بسیار مهم است. به استثنای گیره دستگیره، دستگاه ها را می توان به همراه گیره کمربند موجود به لباس کاربر متصل کرد. گیره دستگیره را می توان پس از برداشتن گیره کمربند از دستگاه مورد استفاده قرار داد.

در نهایت بسته بندی محکم و ارگونومیک این کالا آن را به گزینه مناسبی برای خرید تجهیزات ایمنی تنفسی تبدیل کرده است. دیگر ویژگی ماسک فرار نیم صورت دراگر 3100 را در طراحی ارگونومیک با قسمت های کششی روی محفظه می دانند که امکان جابجایی آسان و ایمن را فراهم می کند. مواردی مانند قاب محکم، پایداری و محافظت ایمن، استفاده از ماسک نیمه صورت را حتی در شرایط کاری سخت، آسان می کنند.

ویژگی های کلیدی این محصول

در مجموع ویژگی های اصلی این نوع ماسک ضد گاز را اینگونه در نظر میگیرند.

  • حداقل 15 دقیقه زمان برای فرار
  • ماسک نیمه صورت با مهار 2 نقطه
  • طول عمر کلس محصول 12 سال (به شرطی که فیلتر هر 4 سال یکبار تعویض شود)
  • حفاظت قابل اعتماد در برابر طیف گسترده ای از گازهای سمی صنعتی
  • کارکرد آسان
  • پوشیدن سریع
  • تایید شده با الزامات DIN 58647-7

اگر برای خرید این محصول نیاز با اطلاعات بیشتری دارید، با کارشناسان نوین صنعت آکس تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *