تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

کاربرد کمپرسور تنفسی LW 100E1 در امداد و ایمنی

کمپرسور تنفسی LW 100E1

سالانه بسیاری از کارگران به دلیل خفگی مجروح و کشته می شوند. به خصوص در حین کار در فضاهای بسته یا محیط های صنعتی کارگران به خوبی متوجه سمی بودن هوا نخواهند شد. در نتیجه به نفس کشیدن یا تنفس در گازهای سمی یا آلاینده های خطرناک ادامه می دهند. پیامد قرار گرفتن کارکنان در معرض چنین جوهایی در محل کار می تواند از مرگ و میر تا بیماری حاد یا مزمن متغیر باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم با خرید کمپرسور تنفسی LW 100E1 پرسنل خود را از چنین حوادثی دور نگه دارید.

کمپرسور تنفسی LW 100E1 چطور کار می کند؟

کمپرسور شارژ غواصی یک محصول باکیفیت و مقرون به صرفه است که انعطاف پذیری بالا ارائه خدمات ویژه به صنعتگران دارد. این کمپرسورها به دلیل داشتن بدنه مستحکم و مقاوم در محیط های پرخطر صنعتی قابل استفاده بوده و به دلیل عمر طولانی که دارند، محبوبیت زیادی به دست آورده اند. زیرا ضرورت خریدهای مکرر را از بین می برند.

کمپرسور هوای تنفسی ساخت آلمان است و با کیفیت عالی خود مشتریان جهانی را متقاعد کرده. افراد با خرید این تجهیزات نیازهای تنفسی پرسنل خود را به خوبی تامین کرده و جان آنها را از مواجه با محیط های سمی، نجات می دهند.

کمپرسور تنفسی LW 100E1 چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصات فنی کمپرسورهای سری lw شامل موارد متعددی می شود. مهم ترین مورد این است که کمپرسور فشار بالا بنزینی است و به وسیله c/w شروع به کار می کند. به این معنی که در سطح پایین روغن به طور خودکار قطع خواهد شد. همچنین بدنه کمپرسور شارژ غواصی از فولاد ضد زنگ است تا در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.

کمپرسور هوا LW 100 E1 در برابر خطرات بیرونی و محیطی هم استحکام بالایی دارد. زیرا جنس آن ضد زنگ بوده و در مقابل رطوبت های محیطی دوام زیادی دارد. تخلیه میعانات این تجهیزات به شکل دستی است و دارای یک شیر نگهدارنده و بدون بازگشت فشار هستند. اجزا این دستگاه تشکیل شده از کولرهای میانی است که در خنک نگه داشتن وسیله نقش بسزایی دارند.

انواع کمپرسور هوا سری lw در جدا کردن روغن از آب بعد از مرحله 2 و 3 بسیار حرفه ای عمل می کنند. البته با انتخاب شما فشار تا اعداد زیاد (200 یا 300 بار) هم بالا می رود. فراموش نکنید که کمپرسور هوا مدل LW 100 E1 یک قاب فولادی ضد زنگ دارد و قاب اکو از آلیاژ است.

یک تفاوت مهم!

همچنین حمل کردن آن بسیار راحت است زیرا دسته هایی برای حمل روی آن تعبیه شده است. با توجه به اینکه وسیله حجیم و دارای قسمت های مختلفی است؛ طراح وزنی آن ایده آل در نظر گرفته شده تا به راحتی حمل شود. در خصوص قیمت کمپرسور هوا LW 100 E1 هم باید اشاره کنیم که نسبت به کمپرسورهای قدیمی مقرون به صرفه تر است. البته در مقایسه با آنها هم هم پرکاربردتر و هم کارایی بالاتری دارد.

ابعاد آن متناسب و استاندارد هستند و طراح برای ابعاد سایزهای 670 x 400 x 400 را پیاده سازی کرده است. به یاد داشته باشید که خنک کننده دستگاه کارکرد عالی ارائه می دهد و از خطرات احتمالی مانند گرمای بیش از حد، داغ شدن کمپرسور، کاهش عمر دستگاه و مواردی از این دست پیشگیری می کند.

با توجه به تمامی نکات گفته شده، کاربرد کمپرسور تنفسی LW 100E1 در امداد و ایمنی پرسنل مشخص است. با تهیه این تجهیزات می توانیم تلاش مناسبی برای حفظ ایمنی محیط کار داشته و تنفس ایمنی را برای پرسنل به ارمغان آوریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و خرید کمپرسور تنفسی مدل LW 100E1 با کارشناسان نوین صنعت آکس در تماس باشید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *