تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

کاربرد گوشی ایرماف در صنعت

ایرماف 3m

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صداهای بلند در محل کار یکی از شایع ترین خطرات سلامت شغلی است. این مسئله می تواند منجر به کاهش شنوایی دائمی شود اما استفاده از گوشی ایرماف برای حذف نویز می تواند کمک کننده باشد. سر و صدای خطرناک در محل کار در محیط های صنعتی و تولیدی بسیار رایج است. برای جلوگیری از کم شنوایی ناشی از این مسئله، تشخیص اینکه آیا محل کار شما دارای سر و صدای خطرناک است و اقداماتی که می توان برای غلبه بر آن انجام داد، مهم است.

شناسایی نویزهای خطرناک در محل کار

اولین قدم برای کاهش صدای خطرناک این است که تشخیص دهید آیا مشکلی در محل کار شما وجود دارد یا خیر. انجام یک بررسی ساده می تواند به شما در تعیین این موضوع کمک کند.

  • آیا صدا قابل توجه است یا تشدید کننده؟
  • آیا مردم هنگام صحبت با دیگران از نزدیک باید صدای خود را بلند کنند یا فریاد بزنند؟
  • آیا افرادی که در محیط های پر سر و صدا کار می کنند، در پایان شیفت کاری گوش هایشان زنگ می زند؟
  • آیا افرادی که در محیط های پر سر و صدا کار کرده اند در درک مکالمات در مهمانی ها و سایر مکان های شلوغ مشکل دارند؟

اگر پاسخ شما مثبت است، کارمندان شما می توانند از انواع محافظ گوش برای حذف نویز و محافظت از شنوایی خود استفاده کنند.

مزایای استفاده از هدفون صداگیر ایرماف

مرکز بهداشت و ایمنی استفاده از محافظ شنوایی شخصی را به عنوان اقدامی برای کاهش صدای خطرناک در محل کار توصیه می کند. به همین خاطر است که پیشنهاد می کنیم با خرید گوشی ایرماف علاوه بر حذف نویز و آلودگی صدا، عملکرد قانونی خود را نیز تضمین کنید. خرید ایرپلاگ یک راه حل ایده آل برای محل کار است؛ زیرا نه تنها صداهای بلند را کاهش می دهند بلکه سطح تمرکز پرسنل را نیز افزایش داده و منجر به بهبود بهره وری آنها می شوند.

با توجه به این موارد می توان گفت مزیت های خرید گوشی ایمنی به این شرح است.

·تمرکز را بهبود می بخشد

هنگام کار بر روی پروژه ها یا کارهایی که به تمام تمرکز کارگران نیاز دارند، استفاده از هدفون هایی که نویز را مسدود می کنند، یک مزیت بزرگ برای کمک به تمرکز بهتر آنهاست. به جای شنیدن صدای دستگاه های بزرگ، می توانند کاملا روی کار خود تمرکز کنند.

·استرس را کاهش می دهد

گاهی اوقات، شنیدن مداوم صداها در پس زمینه می تواند استرس را افزایش دهد، زیرا ذهن ما نمی تواند تمرکز کند و همیشه به اتفاقات دیگری فکر می کند. با این حال، با حذف نویز، می توانیم همه چیز را در اطراف خود مسدود کنیم. استرس خود را کاهش داده و زمان را به تمرکز روی کار خودمان اختصاص دهید.

·از سلامت کارکنان محافظت می کند

مشخص شده است که قرار گرفتن در معرض صدا برای مدت طولانی تهدیدی جدی برای سلامت انسان است. تهدیدهایی از بیماری های قلبی عروقی، اختلال در خواب و محرومیت، و آسیب مغزی، کاهش شنوایی ناشی از صدا و وزوز گوش و غیره. به همین خاطر است که خرید گوشی ایرماف 3m مدل h9 را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر باید در محیطی پر سر و صدا بمانید که شما را در معرض خطر ابتلا به این بیماری ها قرار می دهد، باید روی تهیه Airmaf 3m model h9 سرمایه گذاری کنید.

ویژگی های گوشی ایرماف

ما در نوین صنعت آکس، هدفون‌های کاهش‌دهنده و حذف نویز را ارائه می‌کنیم که متناسب با هر صنعت و بودجه‌ای هستند. گوشی های برند ایرماف برای محیط‌هایی با نویز بالا و محیط‌های حیاتی ساخته شده است. این هدست راه حل عالی برای فعالیت در زمینه ساخت و ساز، خدمه حمل و نقل زمینی، محیط های صنعتی و تولیدی است و دارای رتبه تایید شده کاهش نویز (NRR) -24dB است.

ویژگی های کلی این محصول را می توانید اینطور در نظر بگیرید.

  • طراحی مدرن و شیک
  • حلقه های آب بندی شده برای راحتی بیشتر
  • طراحی منحصر به فرد هدبند برای حفظ فشار ثابت و اطمینان در محافظت فردی
  • تناسب فضای بزرگ داخل گوشی برای کاهش رطوبت و ایجاد گرما
  • بالشتک های پهن و نرم برای کاهش فشار اطراف گوش و بهبود راحتی و پوشیدن
  • تعویض آسان قطعات لازم و جایگذاری آنها برای تمیز نگه داشتن
  • درک آسان نحوه استفاده صحیح محصول
  • بدون نیاز به آداپتور در نسخه نصب شده بر روی کلاه ایمنی

گوشی ایرماف برای حذف نویزهای با فرکانس‌ بالا استفاده می شود تا افراد بتوانند تمرکز بیشتری برای فعالیت خود داشته باشند. فراموش نکنید که این محصول با توجه به استاندارهای AS/NZS 1270:2002 و AS/NZS 1269.3:2005 تهیه شده است تا بالاترین میزان کارکرد را داشته باشد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *