تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, کمپرسور, مقالات

کمپرسور L&W 100B ECO چیست و نحوه ی عملکرد آن چگونه است ؟

کمپرسور L&W 100B ECO و عملکرد

کمپرسور هوای L&W یک کمپرسور پرقدرت و با کیفیت است که خدمات منحصربه فردی به مصرف کنندگانش ارائه میدهد.ما در این مقاله درباره ی کمپرسور L&W 100B ECO و عملکرد این کمپرسور برای شما مطالبی را آماده کردیم .

بدنه ای مقاوم دارد که این ویژگی باعث میشود که در مکان های صنعتی و پر خطر هم از کارایی اش کاسته نشود و طول عمری طولانی ، که باعث محوبیتش بین مصرف کنندگان شده است . این محصول ساخت کشور آلمان که از گوشه گوشه ی جهان مشتری های زیادی دارد و مجموعه نوین صنعت آکس در ایران به عنوان تامین کننده این محصولات است .کمپرسور هوای تنفسی مدل LW 100 B ساخت شرکت L&W  آلمانی است, این شرکت سال هاست که در زمینه تولید انواع کمپرسور ها فعالیت داشته و تمامی محصولات خود را مطابق با استاندارد های روز دنیا با جدیدترین تکنولوژی تولید و در سراسر دنیا عرضه می نماید .

گواهینامه ها و موارد مورد استفاده

گواهینامه های معتبر و بین المللی این محصول ، استاندارد  CE  اروپا و استاندارد CE EN12021 میباشد . از این کمپرسور برای پر کردن سیلندر های انواع ماسک های تنفسی و تخصصی از هوای تصفیه شده و پالایش شده استفاده می گردد.

مشخصات فنی کمپرسور L&W 100B ECO و عملکرد این کمپرسور

کمپرسور های ECO  دارای بدنه ای با آلیاژ مقاوم در برابر ضربه و خوردگی را دارد، به دلیل مقاومت بالای این دستگاه می توان از آن در آزمایشگاه ها و معادن شیمیایی و محیط های سمی استفاده کرد این محصول در برابر رطوبت ، خوردگی یا زنگ نمیزند و این یکی از تفاوتها با مدلهای معمولی میباشد .این محصول دارای شیلنگ دارنده هست و تکنولوژی مورد استفاده در این محصول باعث میشود که فشار بدون بازگشت باشد و تخلیه میعانات به صورت دستی بوده . با توجه به تعبیه ی خنک کننده های میانی دیگر نگرانی بابت داغ شدن دستگاه ندارید . یکی از ویژگی های این محصول انتخاب فشار پر کردن به دلخواه شما هست که 200 یا 300 بار میباشد . دبی و ظرفیت این محصول 100 لیتر در دقیقه میباشد . عملکرد کمپرسور ها در حقیقت به گونه است که با کاهش حجم گاز در نتیجه افزایش فشار آن موجب گرما و حرکت مکانیکی می شوند. سرعت کمپرسور این دستگاه 1450 می باشد که بسیار پرسرعت و قوی می باشد. دمای عملیاتی این دستگاه بین 5 الی 45 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نشان دهنده این است که این دستگاه در برابر گرمای زیاد مقاوم است. این کمپرسور بنزینی بوده و به وسیله c/w شروع به کار می کند و در سطح پایین روغن به طور خودکار قطع می شود. طریقه عملکرد این دستگاه به صورت الکتریکی می باشد یعنی این دستگاه به وسیله برق کار می کند و تکفاز مباشد . مکانیز عملکردی این محصولات هم بنزینی هست و هم برقی و بخاطر وزن حداکثری 50 کیلوگرمی که دارد ، قابل جابجایی راحت بوده (پرتابل) . مجهز به سوپاپ حفظ فشار , 1 عدد شیر و شیلنگ پر کردن , فشار سنج , جدا کننده آب و روغن , پیستون های فولادی و … است.

خرید از مجموعه نوین صنعت آکس این اطمینان را در شما به وجود می آورد که محصول آزمایش شده خاص را مطابق با نیازهای خود همراه با استانداردهای لازم به دست آورده اید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *