تجهیزات ایمنی و آتش نشانی, مقالات

لباس کار نسوز شومر برگ برنده ایمنی جوشکاری

شرکت آکس

بهترین گزینه برای لباس کار نسوز (لباس مناسب جوشکاری) باید ویژگی های مناسبی در تأمین ایمنی کاربران داشته باشد. این مهم تنها با توجه به پارچه مورد استفاده در زمان دوخت میسر خواهد شد. پس بدیهی است که هنگام بررسی قیمت لباس نسوز ابتدا به ویژگی های منحصر به فرد پارچه لباس توجه کنید. در این مجال سعی داریم تا این مهم را در برند شومر مورد توجه قرار داده و توضیح دهیم که چرا خرید لباس کار نسوز شومر می تواند یک برگ برنده برای شما باشد.

پارچه نسوز لباس کار جوشکاری

قیمت لباس نسوز  همواره با توجه به متریال ساخت و تولید آن بررسی می شود. هر چقدر پارچه استفاده شده در زمان دوخت، سبک و راحت باشد، حتما نقطه عطفی در تعیین قیمت لباس  کار نسوز خواهد بود. در این راستا شرکت شومر با تکیه بر دانش روز دنیا درصدد تولید پارچه ای برآمد تا با استفاده از پنبه خالص بتواند ویژگی های مناسبی را برای استفاده کاربران در صنایع مختلف ارائه کند.

به بیان دیگر، پارچه نسوز لباس کار جوشکاری برند شومر، با متریال اصلی پنبه 100% تولید می شود. لباس های ساخته شده با این ماده دارای مقاومت بالایی در برابر کشش مکانیکی بوده و همچنین دوام بالایی دارند. علاوه بر این، الیاف پنبه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا می توانند به مرحله ای برسند که کاملا در برابر آتش مقاوم باشند.

با توجه به این موارد لباس دیر سوز شومر می تواند دارای ویژگی های خاصی باشد که زمان خرید لباس کار جوشکاری می توان به آنها توجه کرد.

ویژگی های لباس کار جوشکاری | بهترین مارک لباس کار نسوز

با توجه به آنچه تا به حال گفته ایم، ویژگی های بهترین مارک لباس نسوز را اینگونه در نظر داشته باشید.

  • مقاوم در برابر آتش برای محافظت از پرسنل
  • ایمنی بالا در برابر خطرات متعدد
  • عایق در برابر منابع گرما
  • مقاومت در برابر پارگی و سایش
  • نرمی مناسب برای پوست های حساس
  • سطح راحتی بالایی

نکته مهم برای خرید لباس دیر سوز

در زمان خرید لباس جوشکاری مناسب برای فعالیت خود، علاوه بر توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا، مهم است که استانداردهای این نوع تجهیزات را هم چک کنید. شرکت شومر با توجه به استانداردهای روز دنیا برای تولید پارچه های نسوز خود وارد بازار کار شده است تا بتواند ایمنی مناسب را به کاربران ارائه کرده و در تولید بهترین مارک لباس نسوز سرآمد باشد. با بررسی استانداردهای این شرکت می توانید این مسئله را تأیید کنید.

برخی از الزاماتی که شومر در دوخت این لباس از آنها استفاده کرده به این شرح هستند:

استانداردهای لباس نسوز شومر| بهترین مارک لباس نسوز

شرکت شومر برای ارائه مناسب ترین کیفیت به مشتریان خود و تضمین ایمنی آنها، از استانداردهایی استفاده کرده است که الزامات مهمی را برای تولید و دوخت لباس های نسوز و ضد حرارت صادر می کنند. مجموع این استانداردها در لباس نسوز شومر به این شرح هستند:

  • استاندارد لباس مقاوم در برابر حرارت: EN ISO 11612
  • استاندارد لباس محافظ برای استفاده در جوشکاری و فرایندهای وابسته: EN ISO 11611
  • استاندارد لباس محافظ در برابر حرارت (خطرات قوس الکتریکی): IEC 61482-1-2 Ed. 2 – کلاس 1: 4kA یا کلاس 2: 7kA
  • استانداردهای لباس محافظ با خواص الکترواستاتیک: EN 1149-5 / EN 1149-1 / EN 1149-3

در نهایت امر خوب است که زمان خرید بهترین برند لباس نسوز، به بروشورهای شرکت تولید کننده دقت داشته و تمامی موارد ذکر شده در آن را رعایت کنید. توجه داشته باشید که نگهداری از این لباس هم مسئله مهمی است که می تواند عمر این نوع تجهیزات حفاظت شخصی را بالا برده و در مدیریت هزینه ها، راهگشا باشد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *