رویدادها

حضور شرکت شبکه نوین صنعت آکس در نمایشگاه بین المللی بهداشت ایمنی، آتش نشانی، امداد و نجات 1401

نمایشگاه بین المللی بهداشت ایمنی، آتش نشانی، امداد و نجات

شرکت شبکه نوین صنعت اکس با برپایی غرفه محصولات ایمنی و آتش نشانی در نمایشگاه بهداشت ایمنی آتش نشانی امداد و نجات تهران 2022-1401 حضور داشت. این نمایشگاه که در تاریخ 19 تا 22 مهر ماه سال جاری (1401) در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران دایر شده بود، شاهد حضور شرکت های مختلف با فعالیت های مربوط به تولید تجهیزات برای گسترش سطح ایمنی محل کار بود.

نمایشگاه مذکور که با هدف معرفی آخرین و جدیدترین محصولات و شرکت های تولید کننده در زمینه ایمنی و HSE برگزار شد، فناوری ها و تکنولوژی های جدید در این زمینه را به علاقه مندان معرفی کرده و آنها را به صنایع فعال در این عرصه معرفی کرد. یکی از این سازمان ها شرکت شبکه نوین صنعت آکس است که با ارائه محصولاتی مانند سبد حمل نفر، لباس های شومر نسوز، انواع کلاه ایمنی، دستکش نسوز، کفپوش های عایق برق و دیگر تجهیزاتی از این دست، توجه خاص خود به مسئله ایمنی و بهداشت محل کار را به مخاطبان نشان داد.

نکته جالب توجه حضور معاون کار وزیر کار جناب دکتر رعیتی فرد و رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار آقای دکتر کرمی در غرفه مذکور و بازدید از محصولات ایمنی شرکت شبکه نوین صنعت اکس بود. این شرکت علاوه بر نقش پررنگ خود در زمینه تولید و تامین تجهیزات ایمنی در نمایشگاه بهداشت ایمنی آتش نشانی امداد و نجات تهران 1401-2022، به عنوان مرجعی معتبر برای برگزاری دوره های تایید صلاحیت پیمانکاری و آموزش و مشاوره HSE نیز مورد توجه قرار گرفت. در این نمایشگاه مدیران و کارشناسان HSE  صنایع مختلف حضور یافته و ضمن مذاکره و مشاوره با کارشناسان این شرکت راه حل بسیاری از مشکلات ایمنی خود را در این زمینه یافتند.

علاقه مندان به بازدید از غرفه نوین صنعت آکس در نمایشگاه بهداشت ایمنی آتش نشانی امداد و نجات تهران با مراجعه به سالن 10-11 (غرفه 7) اطلاعات لازم در مورد نحوه تهیه و استفاده از تجهیزات ایمنی محل کار را به دست آورده و در فضایی موثر و مناسب، پاسخ پرسش های خود را دریافت کردند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09369475357

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *