رویدادها

برگزاری دوره های آموزش ایمنی در راستای اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران

دوره های آموزش ایمنی

شرکت های پیمانکار به منظور دریافت گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی خود از اداره کار، میدوره های آموزش ایمنی بایست در دوره های آموزش ایمنی تعریف شده زیر نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت کنند. این دوره ها به 3 دسته بندی کلی از طرف اداره کار تقسیم شده:

  • دوره ایمنی کارفرمایی ( 20 ساعت) به مدت 3 روز

  • دوره ایمنی کارگری ( 8 ساعت) به مدت 1 روز

  • دوره های ایمنی عمومی و ارزیابی ریسک مخصوص مسئولین ایمنی ( 40 ساعت و 16 ساعت) به مدت 7 روز

  • کلیه دوره های اشاره شده در حال حاضر در بستر سامانه آموزشی آنلاین done زیر نظر سامانه اترک به درخواست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، به شکل مجازی در سراسر کشور برگزار میشود.
  • دقت کنید که تنها دوره های معتبر جهت اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کار، دوره های آموزش ایمنی زیر نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار می باشد و هیچ مرجع دیگری از دید اداره کار مورد تایید نیست.

جهت ثبت نام در دوره های آموزش ایمنی مذکور افراد می بایست ابتدا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا سامانه جامع روابط کار اقدام به احراز هویت خود نمایند. در پایان احراز هویت، نام کاربری و رمز عبور برای کاربر پیامک خواهد شد. افراد با استفاده از نام کاربری و رمز دریافت شده خود با مراجعه به سامانه kardan.mcls.gov.ir  میتوانند جهت ثبت نام در دوره و یا دوره های مد نظر ایمنی اقدام نموده و پس از آن، در تاریخ معین شده، با مراجعه به سامانه آموزش  http://mooc.done.ir/ نسبت به حضور در کلاس اقدام کنند.

شما میتوایند به منظور تسهیل در روند احراز هویت، ثبت نام در دوره های آموزش ایمنی و همچنین دریافت پشتیبانی کامل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نام کاربری و رمز عبور ارسالی پس از احراز هویت در کلیه مراحل اعم از ثبت نام در دوره های ایمنی، حضور در سامانه آموزشی و همچنین آزمون  مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

محل برگزاری آزمون های حضوری در این ، در ساختمان های جهاد دانشگاهی و یا پیام نور خواهد بود. افراد میتوانند در سامانه کاردان در بخش دوره های آموزش ایمنی من که در قسمت فراگیر تعریف شده است به شکل کامل رسید پرداختی خود جهت خرید دوره، تاریخ برگزاری دوره های ایمنی ثبت نام شده، مشخصات دوره، آدرس محل برگزاری آزمون، تاریخ برگزاری آزمون و همچنین تاریخ پایان دوره، نمره کسب شده و گواهینامه خود در صورت قبولی را ملاحضه نمایند.

دقت کنید برای مشاهده آدرس محل برگزاری دوره پس از ورود به بخش دوره های من در سامانه کاردان، روی گزینه آزمون که زیر شبکه اجتماعی آموزش محور دان درج گردیده است، کلیک کنید.

لازم به ذکر است در صورت صلاحدید مرکز تحقیقات، ممکن است آزمون به صورت آنلاین برگزار گردد. در صورت اعلام برگزاری آزمون به صورت آنلاین، کاربران میتوانند از طریق گزینه شبکه اجتماعی آموزش محور دان که در بخش دوره های من  در سامانه کاردان درج گردیده و یا از طریق لینک http://mooc.done.ir/ وارد سامانه جهت حضور در آزمون خود شوند.

برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش ایمنی جهت اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و همچنین اطلاع از نحوه برگزاری آزمون های آنلاین با ما تماس بگیرید.

الزامات ایمنی جهت بازرسی و اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188209208 و 09307007475

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *